- کارآفرین پیشرو در حوزه آموزش و سرگرمی کودکان و نوجوانان
- بنیانگذار و عضو هیئتمدیره شرکت بازیتا
- مؤسس و عضو هیئتمدیره هلدینگ ذهنآرا
- نویسنده بیش از 40 عنوان کتاب در زمینه هوش مالی کودکان
- مؤلف مجموعهای از کتابهای تخصصی در حوزه تربیت کودک
ماجراجوییهای برندینگ دکتر رجبی تا امروز
فلسفهی نام و لوگو شرکت بازیتا
نام برند «بازیتا» بهصورت ضمنی اشاره به اولین محصول تولیدی شرکت «بازیتا» دارد. این بازی یک کاردستی مقوایی بود که از بریدن و تا زدن مقواهای رنگی ساخته میشد. به دلیل اهمیتی که «تا زدن» در این بازی داشت در کنار واژهٔ «بازی» که نمایانگر ماهیت تولیدات شرکت ما بود، از آن بهره گرفتیم و واژهٔ «بازیتا» خلق شد.
لوگوی «بازیتا» بر اساس ماهیت محصولات اولیهای که تولید کرده بودیم، طراحی شد. اولین بازیهای بازیتا، کاردستیهای مقوایی و کاغذی شکلی بودند که از برش و تا زدن مقواهای رنگی ساخته میشدند و بر همین اساس تلاش نمودیم تا مفهوم «کاغذ و تا» در خطوط شکسته و گوشههای تیز لوگوی بازیتا نمود پیدا کند تا مفهوم این بازی هر چه بیشتر به مخاطبان و خریداران منتقل گردد. با افزایش و گسترش محصولاتمان و تنوع در جنس بازیها در پی بازآفرینی این طرح در سالیان پیش رو خواهیم بود.
کارخانه بازیهای بازیتا
در راستای تحقق هر چه بیشتر این هدف و گسترش کمی و کیفی محصولات، در سال 1389 کارخانه بازیتا در شهرک صنعتی عباس آباد افتتاح شد. از آن زمان تا به امروز بازیتا پرچمدار ساخت و تولید بسیاری از محصولات فکری و سرگرمی در ایران بوده است.
![]() |
![]() |
![]() |
| 100 نفر کارمند |
5000 متر فضای تولید |
3000 ظرفیت تولید روزانه |
جوایز و افتخارات
- تندیس جشنواره و دیپلم افتخار دومین جشنواره ملی اسباب بازی به خاطر مجموعه تولیدات سال 95
- تندیس کسب مقام دوم از سومین جشنواره ملی اسباببازی در بخش طرحهای تولیدی سال 96
- تقدیرنامه پنجمین جشنواره ملی اسباببازی در بخش تولید شایسته برای سرگرمی «ذرهبین» سال 98
- تقدیرنامه نهمین جشنواره ملی اسباببازی در بخش بزرگسال «دستچین» سال 1403


